معرفی و خرید کواد کوپتر wltoys Q393 (نسخه بدون دوربین)
نوشته شده توسط : ایستگاه پرواز

 

 

 

 

قابلیت حفظ ارتفاع

اگر تاکنون رادیو کنترل یکی از مدل های کواد کوپتر های مبتدی را به دست گرفته باشید به خوبی می دانید که یکی از دشوارترین کارها در هنگام کنترل آن حفظ کواد کوپتر در یک ارتفاع مشخص است. بنابراین انتخاب کواد کوپتر هایی که دارای قابلیت حفظ ارتفاع می باشد به خصوص برای خلبانان مبتدی از اهمیت بیشتری برخوردار است. کوادکوپتر wltoys Q393  با استفاده از یک بارومتر با دقت بسیار بالا امکان حفظ ارتفاع تعیین شده توسط کاربر را به خوبی دارا می باشد. این قابلیت در هنگام تصویربرداری و فیلمبرداری می‌تواند کمک شایان توجهی به افزایش کیفیت و کادر بندی‌های شما بکند.

 

 

 

 

 

مد هدلس

همانطور که میدانید دستورات راست، چپ، عقب و جلوی خلبان روی کوادکوپتر زمانی به درستی اجرا می شود که سر پرنده دقیقا در جهت جلوی رادیو کنترل قرار گیرد. هر زاویه‌ای که جهت جلوی پرنده با رادیو کنترل داشته باشد، باعث خواهد شد تا دستورات راست و چپ و عقب و جلوی خلبان به درستی اجرا نشده و این موضوع در هنگام گریز از موانع و سعی در عدم برخورد با آنها به شدت نمود خواهد کرد. اما با استفاده از مد هدلس میتوانید پرنده را در حالت بی سر قرار داده ، تا دستورات راست چپ عقب و جلو خلبان را فارغ از جهت سر پرنده به درستی اجرا کنند. استفاده از این مد برای خلبانان مبتدی و تازه کار بسیار مهم و حیاتی می باشد. کوادکوپتر wltoys Q393  با بهره‌مندی از مد هدلس امکان کنترل ساده تر توسط خلبانان مبتدی را فراهم می‌کند.

 

 

کواد کوپتر wltoys Q393 (نسخه بدون دوربین)

 

 

رادیو کنترل با صفحه نمایش

یکی از ویژگی های بسیار بارز کواد کوپتر wltoys Q393 بهره‌مندی رادیو کنترل آن از یک صفحه نمایش کوچک و در عین حال کارآمد است که اطلاعات مهمی مانند ولتاژ، سرعت،  ارتفاع و زمان پرواز را در اختیار خلبان قرار می‌دهد.  این رادیو کنترل از فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده می کنند که برای جلوگیری از تداخل فرکانسی با دیگر فرکانس های موجود در محیط بهترین مقدار را  دارا می باشد.

 

 

برخواست و فرود تنها با یک دکمه

اگر تاکنون رادیو کنترل یک کوادکوپتر را بدست گرفته باشید، مطمئنا در جریان هستید که یکی از دشوارترین کارها در هنگام کنترل پرنده فرود نرم آن بر روی زمین است. مهارت نداشتن خلبان در نشاندن پرنده بر روی زمین باعث می‌شود تا ضربات محکمی به آن وارد شده و در نتیجه احتمال آسیب دیدن قطعات بالا برود. اما خوشبختانه کوادکوپتر wltoys Q393 از یک سیستم تیکاف و لندینگ استفاده می‌کنند که به کاربر و خلبان امکان می‌دهد تا با استفاده از یک دکمه به راحتی از زمین برخاسته و به آرامی روی آن بنشیند. این قابلیت تاثیر بسیار شگفت انگیزی در حفاظت از کوادکوپتر در مقابل ضربات ناشی از فرود خواهد داشت.

 

کواد کوپتر wltoys Q393 (نسخه بدون دوربین)

 

چرخش 360 درجه در آسمان

انجام حرکات نمایشی در آسمان از آن دست فعالیت‌هایی است که هر خلبانی به انجام آن راغب و علاقه‌مند است. با استفاده از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه کوادکوپتر wltoys Q393 میتوانید پرواز نمایشی را به اجرا بگذارید.  از طرفی ضبط فیلم در هنگام چرخش ها و تماشای آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

 

 

کواد کوپتر wltoys Q393 (نسخه بدون دوربین)

 

 

 بهره مندی از یک ژیروسکوپ ۶ محوره

از تمام فاکتورها که بگذریم یکی از مهمترین موارد برای یک کوادکوپتر خوب پرواز پایداری آن در آسمان است.  زمانی متوجه این اهمیت این فاکتور خواهید شد که یک کوادکوپتر با پرواز ناپایدار داشته باشید. اما خوشبختانه کوادکوپتر wltoys Q393 با بهره‌مندی از یکی ژیروسکوپ شش محوره با قدرت و دقت بالا امکان پرواز پایدار را برای خلبانان فراهم کرده است.

 

 

کواد کوپتر wltoys Q393 (نسخه بدون دوربین)

 

بازگشت به خانه

از دیگر ویژگی های قابل ذکر کوادکوپتر wltoys Q393  ‌توانایی آن در بازگشت به خانه تنها توسط یک دکمه است. کافیست فقط با استفاده از یک کلید به پرنده دستور دهی تا کوتاه ترین مسیر به این موقعیت فعلی خود و رادیو کنترل را انتخاب کرده و به محل اولیه خود باز گردد.

 

 

 

 

 LEDهای پرنور و کم مصرف

شاید یکی از بارزترین ویژگی های ظاهری کوادکوپتر wltoys Q393  بهره‌مندی آن از LED های متفاوت و رنگی باشد. طراحی ظاهری این کوادکوپتر به گونه ای است که با روشن شدن آن اولین چیزی که به چشم کاربر می آید ال ای دی های پرنور و کم مصرف آن است که می توانند به راحتی تعیین موقعیت و جهت کواد کوپتر در آسمان را امکان‌پذیر کنند.

 

باتری پر قدرت

همه می دانیم که باتری یکی از مهمترین فاکتورهای یک کوادکوپتر است، چون زمان پرواز پرنده تماماً به کیفیت و قدرت باتری بستگی دارد. کوادکوپتر wltoys Q393 از یک باتری دو سل با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپر و ضریب تخلیه 20c استفاده می کند که امکان پرواز 17 دقیقه برای آن را فراهم می کنند که با توجه به مدل‌های مشابه آمار خوبی است.

 

 

 

 

 

جمع بندی

در آخر باید گفت که با توجه به فاکتور ها و ویژگی های منحصر به فرد کوادکوپتر wltoys Q393  این پرنده به راحتی میتواند در کنار ظاهر متفاوت خود، در رده کوادکوپترهای پر طرفدار قرار گیرد.

ویژگی‌های کوادکوپتر wltoys Q393 :

  • رادیو کنترل مانیتور دار برای نمایش اطلاعات مهم پروازی
  • قابلیت حفظ ارتفاع با استفاده از بارومتر دقیق 
  • باتری لیتیوم پلیمری قابل شارژر 7.4V 2600mAh 20C
  • امکان تیکاف و لندینگ با استفاده از یک دکمه
  • چرخش 360 درجه در تمام جهات در آسمان
  • امکان تیکاف و لندینگ با استفاده از یک دکمه
  • قابلیت بازگشت به خانه توسط یک کلید

بسته محصول کوادکوپتر wltoys Q393  شامل : 

  • کواد کوپتر wltoys Q393 
  • رادیو کنترل مانیتور دار 
  • باتری 7.4V 2600mAh 20C LiPo
  • پاور آداپتور و بالانس شارژر
  • 8 عدد ملخ (4 ملخ اضافی)
  • 4 عدد گارد محافظ ملخ
  • دفترچه راهنمای انگلیسی



:: برچسب‌ها: خرید کوادکوپتر , خرید پهباد ارزان , خرید کواد کوپتر , خرید پهپاد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: