کواد کوپتر دوربین دار نیمه حرفه ای T20VR همراه با عینک VR
نوشته شده توسط : ایستگاه پرواز

اگر به دنبال یک کوادکوپتر نیمه حرفه ای ، با قیمت مناسب و قابلیت های مثال زدنی هستید، بدون شک صفحه درستی را باز کرده اید. در ادامه ویژگی های این کوادکوپتر را خواهید دید. 

قابلیت حفظ ارتفاع کوادکوپتر

اگر تاکنون رادیو کنترل یکی از مدل های کواد کوپتر های مبتدی را به دست گرفته باشید به خوبی می دانید که یکی از دشوارترین کارها در هنگام کنترل آن حفظ کواد کوپتر در یک ارتفاع مشخص است. بنابراین انتخاب کواد کوپتر هایی که دارای قابلیت حفظ ارتفاع می باشد به خصوص برای خلبانان مبتدی از اهمیت بیشتری برخوردار است. کوادکوپتر T20VR  با استفاده از یک بارومتر با دقت بسیار بالا امکان حفظ ارتفاع تعیین شده توسط کاربر را به خوبی دارا می باشد. این قابلیت در هنگام تصویربرداری و فیلمبرداری می‌تواند کمک شایان توجهی به افزایش کیفیت و کادر بندی‌های شما بکند.

 

 

مد هدلس

همانطور که میدانید دستورات راست، چپ، عقب و جلوی خلبان روی کوادکوپتر زمانی به درستی اجرا می شود که سر پرنده دقیقا در جهت جلوی رادیو کنترل قرار گیرد. هر زاویه‌ای که جهت جلوی پرنده با رادیو کنترل داشته باشد، باعث خواهد شد تا دستورات راست و چپ و عقب و جلوی خلبان به درستی اجرا نشده و این موضوع در هنگام گریز از موانع و سعی در عدم برخورد با آنها به شدت نمود خواهد کرد. اما با استفاده از مد هدلس میتوانید پرنده را در حالت بی سر قرار داده ، تا دستورات راست چپ عقب و جلو خلبان را فارغ از جهت سر پرنده به درستی اجرا کنند. استفاده از این مد برای خلبانان مبتدی و تازه کار بسیار مهم و حیاتی می باشد. کوادکوپتر T20VR   با بهره‌مندی از مد هدلس امکان کنترل ساده تر توسط خلبانان مبتدی را فراهم می‌کند.

چرخش 360 درجه در آسمان

انجام حرکات نمایشی در آسمان از آن دست فعالیت‌هایی است که هر خلبانی به انجام آن راغب و علاقه‌مند است. با استفاده از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه کوادکوپترT20VR  میتوانید پرواز نمایشی را به اجرا بگذارید.  از طرفی ضبط فیلم در هنگام چرخش ها و تماشای آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دوربین و ارسال زنده تصویر Q393a

برای کاربران زیادی ، دوربین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. حال اگر کوادکوپتری دارای دوربین  باشد و قابلیت ارسال زنده تصویر روی مانیتور یا گوشی را داشته باشد هم ، مطمئنا از جذابیت بیشتری برای طرفداری حوزه آرسی برخوردار خواهد بود. کواد کوپتر دوربین دار T20VR  با ارسال زنده تصویر با دارا بودن دوربین و گیمبال تک محوره و قابلیت ارسال زنده تصویر روی مانیتور رادیو کنترل، از گزینه های بسیار مناسب در رنج قیمت یک میلیون تومان است. 

بازگشت به خانه

کواد کوپتر دوربین دار T20VR  دارای امکان بازگشت به خانه نیز هست. کافیست یک کلید روی رادیو کنترل را فشار دهید تا کوادکوپتر با استفاده از قطب نمای داخلی به نقطه برخاست خود بازگردد و فرود بیاید. البته می توان گفت عدم استفاده از GPS در هنگام بازگشت به خانه می‌توانند کمی غیر قابل اعتماد باشد. بنابراین بهتر است به کلید بازگشت به خانه کوادکوپتر دوربین دار T20VR  اعتماد صددرصدی نکنید! 

جایرو شش محوره

مطمینا یکی از مهمترین و قابل توجه ترین نکات در هنگام پرواز کوادکوپتر، حفظ تعادل و پایداری آن است. سازندگان کوادکوپتر W606-2برای پرواز بهتر ، یک جایرو شش محوره در آن تعبیه کرده‌اند. این جایرو به کوادکوپتر شما کمک می‌کند تا پایدارترین برخواست و فرود را با کمترین انرژی خلبان به نمایش بگذارد. 

 

 

کواد کوپتر دوربین دار نیمه حرفه ای T20VR همراه با عینک VRکواد کوپتر دوربین دار نیمه حرفه ای T20VR همراه با عینک VR

به وبلاگ های دیگر ایستگاه پرواز هم سری بزنید : 

  • وبلاگ flyrc | نمایشی از محصولات دنیای آرسی
  • وبلاگ dronerc | توضیحات دقیق در مورد محصولات آرسی و کواد کوپترها
  • وبلاگ flystation | بررسی دقیق ماشین های کنترلی حرفه ای
  • وبلاگ araebay | نگاهی مفهومی و بررسی ویژگی های کواد کوپتر ها و ماشین های کنترلی




:: برچسب‌ها: کوادکوپتر , خرید کوادکوپتر , ایستگاه پرواز , خرید پهپاد , کوادکوپتر ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: