کواد کوپتر/قایق/ماشین کنترلی WLtoys Q353/ایستگاه پرواز
نوشته شده توسط : ایستگاه پرواز

 

بهره مندی از یک ژیروسکوپ شش محوره

پرواز پایدار کواد کوپتر در آسمان از آن دست فاکتورهای است که هر چقدر هم که یک پرنده دارای قابلیت های خاصی باشد نمی توان از آن چشم پوشی کرد. خوشبختانه کوادکوپتر WLtoys Q353 دارای یک ژیروسکوپ شش محوره پر قدرت و دقیق است که امکان پرواز پایدار را برای آن در آسمان فراهم می کند.

 

خرید کواد کوپتر/قایق/ماشین کنترلی WLtoys Q353 | خرید پهپاد | خرید پهباد

 

مد هدلس

همانطور که میدانید دستورات راست، چپ، عقب و جلوی خلبان روی کوادکوپتر زمانی به درستی اجرا می شود که سر پرنده دقیقا در جهت جلوی رادیو کنترل قرار گیرد. هر زاویه‌ای که جهت جلوی پرنده با رادیو کنترل داشته باشد، باعث خواهد شد تا دستورات راست و چپ و عقب و جلوی خلبان به درستی اجرا نشده و این موضوع در هنگام گریز از موانع و سعی در عدم برخورد با آنها به شدت نمود خواهد کرد. اما با استفاده از مد هدلس میتوانید پرنده را در حالت بی سر قرار داده ، تا دستورات راست چپ عقب و جلو خلبان را فارغ از جهت سر پرنده به درستی اجرا کنند. استفاده از این مد برای خلبانان مبتدی و تازه کار بسیار مهم و حیاتی می باشد. کوادکوپتر WLtoys Q353  با بهره‌مندی از مد هدلس امکان کنترل ساده تر توسط خلبانان مبتدی را فراهم می‌کند.

 

خرید کواد کوپتر/قایق/ماشین کنترلی WLtoys Q353 | خرید پهپاد | خرید پهباد

 

LEDهای پرنور و کم مصرف

چراغ های LED پر نور و کم مصرف کواد کوپتر Q353 امکان پرواز پرنده را در شب به کاربر می‌دهد. این چراغ ها در دو رنگ باعث تشخیص و تعیین موقعیت و جهت کواد کوپتر در آسمان ، روی آب و یا روی زمین خواهد شد.

 

خرید کواد کوپتر/قایق/ماشین کنترلی WLtoys Q353 | خرید پهپاد | خرید پهباد

 

بازگشت به خانه

از دیگر ویژگی های قابل ذکر کوادکوپتر wltoys Q353  ‌توانایی آن در بازگشت به خانه تنها توسط یک دکمه است. کافیست فقط با استفاده از یک کلید به پرنده دستور دهی تا کوتاه ترین مسیر به این موقعیت فعلی خود و رادیو کنترل را انتخاب کرده و به محل اولیه خود باز گردد.

 

خرید کواد کوپتر/قایق/ماشین کنترلی WLtoys Q353 | خرید پهپاد | خرید پهباد

 

حرکت روی آب ، زمین و پرواز در آسمان

کواد کوپتر Q353  برای حرکت روی آب با تغییر زاویه بازوهای پشتی به یک قایق پر سرعت تبدیل خواهد شد که می‌تواند با سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت روی آب به راحتی حرکت کنند. جنبه پرواز و حرکت روی آب آن را که کنار بگذارید می توانید از آن به عنوان یک ماشین کنترلی روی زمین هم استفاده کنید. بنابراین می توان گفت شرکت  wltoys آیتمی را تولید نموده که بتوانند هر سه نیاز علاقه‌مندان را در یک آن برآورده کند.

 

خرید کواد کوپتر/قایق/ماشین کنترلی WLtoys Q353 | خرید پهپاد | خرید پهباد

 

ملخ‌های سه پره

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل ذکر کوادکوپتر wltoys Q353 استفاده از ملخ‌های سه پره در طراحی آن است. این ملخ‌ها باعث حرکت پرقدرت تر کواد کوپتر در آسمان و همچنین حرکت قوی‌تر Q353 روی آب و بر روی زمین خواهند شد.

بهره مندی از چهار مد سرعتی

بهره مندی از چهار مد سرعتی یکی دیگر از ویژگی‌های کوادکوپتر Q353 است که به کاربران و علاقمندان کمک می کند در صورت نداشتن مهارت لازم در ابتدای کار از مدهای سرعتی پایین‌تر استفاده کرده و رفته رفته آن را افزایش دهند. این ویژگی باعث آموزش بهتر به خلبانان مبتدی و در نتیجه آسیب رسیدن کمتر به دستگاه‌ خواهد شد. 

برخواست و فرود تنها با یک دکمه

اگر تاکنون رادیو کنترل یک کوادکوپتر را بدست گرفته باشید، مطمئنا در جریان هستید که یکی از دشوارترین کارها در هنگام کنترل پرنده فرود نرم آن بر روی زمین است. مهارت نداشتن خلبان در نشاندن پرنده بر روی زمین باعث می‌شود تا ضربات محکمی به آن وارد شده و در نتیجه احتمال آسیب دیدن قطعات بالا برود. اما خوشبختانه کوادکوپتر wltoys Q353  از یک سیستم تیکاف و لندینگ استفاده می‌کنند که به کاربر و خلبان امکان می‌دهد تا با استفاده از یک دکمه به راحتی از زمین برخاسته و به آرامی روی آن بنشیند. این قابلیت تاثیر بسیار شگفت انگیزی در حفاظت از کوادکوپتر در مقابل ضربات ناشی از فرود خواهد داشت.

 

خرید کواد کوپتر/قایق/ماشین کنترلی WLtoys Q353 | خرید پهپاد | خرید پهباد

 

رادیو کنترل با صفحه نمایش

یکی از ویژگی های بسیار بارز کواد کوپتر wltoys Q353  بهره‌مندی رادیو کنترل آن از یک صفحه نمایش کوچک و در عین حال کارآمد است که اطلاعات مهمی مانند ولتاژ، سرعت،  ارتفاع و زمان پرواز را در اختیار خلبان قرار می‌دهد.  این رادیو کنترل از فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده می کنند که برای جلوگیری از تداخل فرکانسی با دیگر فرکانس های موجود در محیط بهترین مقدار را  دارا می باشد.

 

خرید کواد کوپتر/قایق/ماشین کنترلی WLtoys Q353 | خرید پهپاد | خرید پهباد

 

جمع بندی

در پایان باید گفت که درست است که کواد کوپتر Q353 از دوربین بهره مند نیست ؛ اما قابلیت‌های شگفت انگیز آن به حدی زیاد است که هر کاربر علاقه‌مندی را حتی اگر فاکتور دوربین برایش مهم باشد، به خرید آن ترغیب و مشتاق خواهد کرد. 

 

 

سوالی دارید؟




:: برچسب‌ها: ماشین_کنترلی , خرید_ماشین_کنترلی , خرید_ماشین_کنترلی_ارزان , wltoys , ایستگاه پرواز , ماشین شارژی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: